Ny start

För två år sedan la jag ner den här bloggen som då kallades för "en trasig själ lever vidare som att inget har hänt". Det var namnet som reflekterade mitt liv då men mycket har hänt sen dess. Jag har "lärt mig" att stå upp för mig själv och försvara mig själv och andra i min omgivning. Idag heter bloggen "Förorts morsan" för det är där jag står i dagens läge. Jag är mig själv till 110% och böjer mig inte för någon. Jag har tagis massa skit i mina dagar och har nu lärt mig att slåss med näbbar och klor. Jag kan vara brutalt ärlig och bryr mig inte om jag sårar någon okänd människa med mina åsikter. Och där fick ni ett smak prov på mitt dåliga sätt att uttrycka mig med ord. Jag är uppkäftig och gillar minimala kjolar. Jag är INTE en latte morsa utan jag är mig själv, unik och ingen annan lik.

Jag hatar kändisbloggare (med undantag för Katrin och Kissie) för jag tycker att dom helt enkelt är uppblåsta bimbos som försöker leka framgångsrika när dom egentligen lever på pappas pengar.

Har inte tid att skriva mer nu då jag ahr en underbar lite Kitty på 1år att ta hand om men jag återkommer ASAP.











XoXo Puma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback