Cancer



Vet inte vart jag ska börja men det är inte min familjs år i år. Min bror pajjade knät IGEN och ska opereras IGEN. Mamma gjorde en hjärt operation och nu har pappa fått CANCER. Juste berättade jag att både mamma och pappa blivit av med jobben?

Vet inte varför vi utsätts för så många prövningar för. 

Vet verkligen inte vad jag ska känna. Jag är förvirrad till tusen. Ordet CANCER ekar högt i mitt huvud. Fan jävla skit. Det drabbar bara andra det kan inte drabba MIN familj. Jag vill bara skrika på den där läkaren som gav pappa prov svaret att han/hon ska sluta ljuga. Men jag vet ju att det är sant. Min pappa har cancer. Min pappa kan dö?!

Men jag kan inte skrika, jag får inte ut några känslor alls. Jag har inte ens fällt en tår. Är det något fel på mig? Vad är det för fel på mig som inte kan visa att jag är ledsen att min pappa har en dödlig sjukdom???

Varför ska jag vara så hård och iskall för?

Varför bor alla vänner så långt borta för nu när jag verkligen behöver dom?

Varför ska min pappa få cancer för?

 

 

FAN FAN FAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback