Uppdatering ja visst

Dags att skärpa sig!

Vaknade kl:11 idag ville inte gå upp men visste att om jag inte går upp kommer jag bli ännu tröttare, så det blev till att gå upp. Varför ska man vara så äkligt trött på hösten för? Jag är verkligen aldrig så trött som jag är på hösten helt sjukt. Måsta ta reda på det...

Var hos Stefan igår, det var mys. Kom dit runt 1, låg i soffan och kramades och såg på tv hela dagen. Fan va jag saknar att umgås med honom, han är en så jävla underbar kille. Jag har aldrig kännt mig så avslappnad med honom som jag gjorde igår. Det är ett under att mina fingrar inte nöttes bort så mkt som jag kliade honom igår haha. Stackaren var sjuk =( Så Puma den barmhärtige samariten sprang ner till konsum och köpte Pringles och ostbågar till honom. Sen blev det till att se på Sagan om konungens återkomst, satan va länge sen det var man såg den. tiden tickade på och vid kvart i nio kom jag på att jag kanske borde åka hem.

Hela dagen var mys, Tack Stefan för att du övertalade mig att komma =)

Känner att mitt liv är lite krångligt på killfronten.
Först så har jag ju G i England som jag verkligen gillar men det känns helt omöjligt...
Sen hart jag S i Tyresö helt underbar kille som får mig att skratta och må bra....
Sen ere M i Bro men han har ju bestämmt sig för att vara singel eller nått...
Sen ere R i Helsingborg som ja behandlar mig som en jävla prinsessa, men bor helvette långt borta...
Sen ere J i Handen som får mig att le, men inte riktigt är en bra kille på andra sätt...


Dagens Bild:

image55
Du skulle ha ett svar på alla mina frågor, alla mina problem skulle du lösa och om du inte klarade av det skulle du stötta mig igenom dom. Erik Jison Valentin Engström, aldrig ALDRIG ska jag sluta älska dig


Dagens låt:


Hinder - lips of an angel
Dom som känenr mig vet varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback