Nackspärr

Dags att köpa nya kuddar till sängen, måste ha en tempurkudde. Så jävla sköna och det bästa är att man slipper denna jävla nackspärr varje dag som släpper ungefär då det är dags att sova igen -SUCK-

Har inte så mkt att skriva, känner mig ganska tom i huvudet...

Vad har hänt i mitt liv annars?
Ja du jag har kommit fram till att jag har alldeles för många killar i mitt liv som fuckar upp min hjärna...
Jag har kommit på varför alla lyssnar på Takida, dom är ju underbart bra
nej bajsa på bloggen idag jag orkar inte...



Dagens bild:

image56

Tack för att du fick mig att le och skratta, du lärde mig vad riktig kärlek är.
Känns dock förjävligt att vi inte träffas lika ofta nu som vi gjorde då, jag saknar dig grymt mycket.
Tack för att du finns Pierre Kindgren



Dagens video:



Evanecense - My immortal
För att den får mig att tänka på tiden med Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback