Då och nu tiden ändras.

Vaknade upp hemma hos Mattias idag, kändes bra men inte bra på samma sätt som i sommras, känslan är svår att beskriva.
I sommras var det så mycket mer känslor, men då var jag förälskad i honom också (Ja jag var förälskad inte kär det är stor skillnad). Medans nu är det mer på en vänskaplig nivå, visst blev det lite pussar osv. men det var nästan som att jag blev besviken, jag ville nog ha de där känslorna igen tror jag. Just nu känns allt bra upp och ner, allt känns konstigt, att träffa Mattias utan att få det där pirret i magen, att inte veta vad jag ska göra med allt.

Fan just nu skulle det vara jävligt skönt att bara lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet och glömma allt men det fungerar inte så i det verkliga livet. I det verkliga livet gäller det att bita i det sura äpplet och ta reda på om man ska fortsätta tugga på det eller byta till ett annat äpple.

Att vakna upp bervid Mattias är något av det bästa jag vet, att se honom ligga och sova så avslappnad, då långt borta i sin egna lilla drömvärld. Han har en sån lugnande inverkan på mig, så som ingen annan haft förut. Alla jag känner vet att jag har ett jävla humör, klarar inte av när det är lungt osv. Men när jag är med Mattias så är det så jävla underbart att bara ligga i hans famn och se på film, helt tysta utan att säga ett ord för att sedan när filmen är slut bara hålla om varandra och inte säga något. Nu tror ni säkert att jag är kär i honom  men det är jag verkligen inte, inte ens lite grann. Mattias och jag är bara vänner och det hoppas jag komme vara i många år till.


Dagens Bild:

image58

För att det är så jag känner mig, så många runt mig men ingen kan hjälpa mig att hitta svaren på mina frågor endast jag kan finna de svaren.



Dagens Video:



För att den får mig att tänka tillbaka på tiden med Mattias i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback