Upp och ner, nytt jobb och massa annat

Igår så gick allt åt helvette.
Först så fick jag min äkel vecka blä.. Mår alltid så jävla dåligt när jag har den bara för informationens skull. ja jag kanske säger lite för mkt men det skiter jag i för jag måste få klaga på något.

Sen så skulle jag iväg och prov jobba dök upp där vid 12 som dom hade sagt till mig att jag skulle vara där. Men nej då ska jag vara där 15:00 ist. FUCK! andra bakslaget.
Kommer då på att jag har 3 jävla timmar att spendera i stan helt solo för jag hinner inte åka hem 3:e bakslaget! Så jag dra förbi Jack & Jones på sergelgatan och terrar Nicklas i typ 1timme då han jobbar, var riktigt kul att se honom, han gör mig alltid så glad =)

Sen var han tydligen tvungen att vara lite seriös så jag drog över till kickis som var invarderat av gröna högljuda Irländare. Lina i baren sa " en kickis eller", hon blev riktigt chockad när jag sa nej jag vill bara ha en Cola. Hon sa till och med till alla andra i personalen haha.

Vid 2 drog jag vidare mot gärdet, och där träffade jag en tjej vid namn Caroline som också ska börja på samma jobb som mig. Skit trevlig var hon, precis som mig är hon. Alla andra satt tysta som små råttor medans hon och jag bablade på och garvade typ hela tiden.

Typ alla i våg grupp är sär, vi har Blondie som behöver gå en smink kurs, Skägget en brud som behöver raka ansiktet (det är inte nådigt lite hår), sen har vi Lillgammal en kille som ja är lite lillgammal. Ja alla var typ sär förutom Jag, Caroline och han snygga-killen-som-jag-inte-vet-vad-han-heter.

Utbildningen var jätte rolig faktiskt, känndes bra att vara "elev" igen haha det trode ni aldrig att jag skulle säga va?!

Sen så fick jag reda på att jag ska sälja för Tele2 så våra Cocher kom och skulle undervisa oss och på direkten så blir jag typ "favorit eleven" jag får alla frågor och Carolin säger ang. Erik en av dom. Han skulle aldrig banga på dig och det roliga är att du skulle aldrig banga på honom snacka om att jag garvade så hela byggnaden hörde det.

När klockan var 20:50 typ så var dagen slut och Erik och Rasmus sa hej då till alla. Men när dom går förbi mig så tittar dom på mig och ler ett charmigt leende och säger "hej då hoppas du får det bra, så syns vi"

Och ja sen så åkte jag och Carolin till Kickis för att sjunga lite karaoke (hon är oxå torsk på karaoke =D ) men det var ju fotboll där så det var ju ingen ide så vi ska ta det någon annan dag sa vi sen så åkte jag hem....

Men nu måste jag nog hänga min tvätt och sen ska jag krama min kudde.


Haha hittade den här bilden btw haha

Kimmie this one is for you:

image71

Kommentarer
Postat av: Mia.

Öknaskolan, utanför nyköping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback