Sanningen

Vaknar upp, känner hur huvudet dunkar, tittar mig runt omkring och tänker "hur fan hamnade jag här?"

Att man utsätter sig för det gång på gång är helt sjukt man tänker alltid ingen mer jävla efterfest ute nån stans i sverige... Men vad gör man? Jo klart om fan att man vaknar upp i en säng nånstans i stockholm, tittar berevid sig och ser vad det var för någon man drog hem med. Är sällan det är någon ny kille. Kör gärna med säkra kort på fyllan har jag märkt. Fast idag vare annorlunda, jag vaknar upp och tittar brevid mig och där ligger en Turk. Alla som känner mig vet att jag skulle aldrig göra något med en turk pga. mina principer. Men nog fan har man gjort det, reser mig upp tar på mig mina kläder och drar hem. Hittar inte till bussen, fötterna skriker att dom har ont och jag känner mig allmänt risig, frågar en hurting kvinna hur man kommer till tåget, hon försöker förklara men misslyckas ganska grovt. Men efter att ha fått i ca 35minuter så kommer jag fram till tåget iaf. Sätter mig på tåget drar luvan över huvudet och låtsas soom att jag inte finns. Kommer hem innan familjen har vaknat tassar upp på mitt rum och somnar i min egna sköna säng....

Aldrig mer efterfest i Valla gård i haninge.

Kommentarer
Postat av: camilla

hehe, jag vet...Skriver typ aldrig i den där andra bloggen..hehe
men nu har du hittat till min riktiga blogg, hehe...
hare bye

Postat av: ' CAROLIN

visst är han :D

2007-10-29 @ 10:16:47
URL: http://leosmamma.se
Postat av: bella

hahahah det där känner man igen ;) men hörrö hur får du musik i din blogg??

2007-10-31 @ 09:26:48
URL: http://bellagerdin.blogg.se
Postat av: lillebror

busted!

2008-05-04 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback