Olyckligt kär...

Att jag inte kan släppa taget om honom, det tär på mig något oerhört att veta att du finns där ute singel och är nöjd med att vara det.

De 6veckor jag fick med dig i sommras var de bästa veckorna på länge. Jag vägrade erkänna att jag var kär, men det var jag. Jag var äkligt kär och jag är det fortfarande. Du fick tillbaka livsglädjen inom mig. Jag skulle göra allt för att få dig igen, fast jag får väll skylla mig själv som gav mig in i leken när jag visste att du inte ville ha något förhållande. Men jag hoppas fortfarande, och det kommer jag göra länge.

Jag är så jävla kär i dig Mattias. Smärtan jag har inom mig nu när det inte är vi två längre går inte att beskriva. Jag kommer ihåg allt som om det vore igår. Alla kvällar hemma hos Christian, alla dagar ute vid lejondal, alla filmkvällar hos dig. Men det jag kommer ihåg mest var smset jag fick av dig. Jag grät som ett litet barn, när jag läste de orden du skrev så gick mitt hjärta sönder. Jag är inte hel utan dig vid min sida. Att vakna upp brevid dig, känna dina armar runt mig, det fick mig att le både på insidan och utsidan. 

Jag var så blyg framför dina vänner, men du fick mig att bli modig i deras närhet, jag vågade knappt hålla dig i handen. Men den kvällen hemma hos Christian då du ringde mig och sa att jag skulle komma dit och du visste hur nervös jag var då det var första gången jag träffade dina vänner. Men du bryde dig inte om dom utan du tog mig i handen och kysser mig framför alla du släpte inte mig ur sikte en enda gång den kvällen, just för att du visste hur nervös jag var. Det betyde mer för mig än allt annat. Du stälde upp för mig, du fanns där vid min sida.
Du fick mig att må bra.

Jag gillar inte dig Mattias jag ÄLSKAR dig.

image74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback