Mot nya mål

Jag vet att jag förstör för mig själv
när jag gör samma sak om och om igen
You need me less than I need you
och därför måste jag vara försiktig

Jag måste tänka innan jag gör något
och väga varje ord på guldvåg
För att du inte ska tolka det fel
och slita upp alla sår igen

Såren läker med åren
och våran vänskap har sitt slutdatum
Jag vet att det inte varar förevigt
men det behöver inte sluta nu

Tiden är knapp
jag känner det inom mig
och det tar tid att väga varje ord
och tänka igenom varje sak man gör

Och jag vet inte om jag är beredd
på att låta dig gå ut ur mitt liv
innan jag ens tagit fram vågen



Visst är det så jag känner, så jag tänker, så jag lever.
Men idag var det någon som fick mig på andra tankar...
När jag vaknade idag så gick jag som vanligt för att läsa allas bloggar.
Idag fanns det en som jag inte kan sluta tänka på,
Robins
Den fick mig att tänka om, tänka på att allt kanske inte bara är skit.
Att det finns en positiv sida av allt också.
Men jag vet inte om jag vågar kolla den sidan ännu.
Jag är ju så van med att må dåligt,
det är ju t..o.m. så att läkarna säger att dom inte kan hjälpa mig förns jag börjar hjälpa mig själv.
Men jag måste våga, våga ta det steget att se allt från den ljusa sidan.
Ge mig en ärlig chans att börja må bättre.
Men då behöver jag er.
Mina vänner.
Utan er så klarar jag inte det här.

Kommentarer
Postat av: Angiie

Ajm here! bara så du vet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback