Jävla skit dag...

Först igår så var jag på förhör hos polisen, skulle lämna vittnes mål... Lagom kul.... Fick sitta och vänta i vänt hallen i ca 5minuter. Men det pinsamma var att alla som var där skulle typ fixa pass osv. och blev uppropade via nummer, dvs. det nummret dom ha på sin kö lapp men nej. Mitt i allt så kommer det ut en kvinna och ropa högt och tydligt med sin finska brytning, att alla hör, " Puma Grane, vart finns Puma Grane" sisådär lagom kul att alla vände sig om och stirrade på mig nu tror typ dom att jag är den kriminella eller  något...
Sen åkte jag in till stan till Kickis för att snacka med Filip om jag skulle jobba under kvällen och det skulle jag. Så där blev det några öl med "dj pimp" hahaha sen så när kvällen kom så var det bara att börja dansa, det första som händer är att jag hamnar i massa tjaffs med en brud och jag vill så gärna slå henne  MEN DET GÅR INTE FÖR JAG JOBBAR JU. -suck- Så jag går till andra dansgolvet. och Skärupp min hand ist ås idag är jag helt jävla handikappad. Bryter ihop vid 2 tiden helt och hållet och bara bölar... Inget kan trösta mig och det hjälper ju inte att Filip börjar gorma på en "sluta gråt" som får mig att känna mig lika värdelös som min pappa en gång fått mig att må... Så jag drar där ifrån och Effe envisas med att han ska köra hem mig även fast det blir typ tja 10 mils omväg för honom. jaja tänker jag. Men nej! Då ska ha först förbi sin pappa i Tensta så jag får sitta där i bilen helt solo i ca 30minuter.  När jag väl är hemma i bro så ska han sitta och prata massa skit om att han känner "David Taton" han som var med i Vinterviken för typ 100år sen.... Som om jag bryr mig.

Sen idag så blir jag väkt kl 08:35 av min mamma som ska säga att dom ska till ikea idag. Men varför måste hon väcka mig för att säga det? Kan hon inte bara skriva en lapp eller något.

Nej nu orkar jag inte skriva mer för tillfället för min hand värker som fan.

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha, kännder igen det där med väckandet.. Så hade jag oxå det förrut.. *så jäkla irriterande när föräldrar gör så..*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback