Fy fan för vänskap

Varför är det alltid så att folk ringer till mig när dom har tråkigt eller är ensamma så är det så klart jag ställer upp, men när jag ringer, nej då är hela världen upptagna helt plötsligt?! Varför är det så för? Är det vad vänskap går ut på? Jag trode vänskap hanlade om att Ge och Ta....
Visst Jag orkar inte alltid åka land och rike för att träffa någon, men när det är folk som bor ganska nära varför kan inte dom komma till mig för? Nej det är jag som ALLTID ska komma till dom, jag är så jävla trött på det.
Eller folk som bara hör av sig när alla andra är upptagna, varför tillåter jag mig själv att bli förnedrad på det sättet för?
Är jag så jävla blåst att jag inte kan säga ifrån?

Visst vissa förstår man att dom inte kan komma hit tex. Angiie som just har fått barn och har 2 hundar osv hemma. Ska hon sätta sig och åka hit med barn + barnvagn och 2st han hundar LYCKAT! Eller inte Visst Thomas är inget problem men nu ere så att jag har också en hund som är en Tik dvs. en tjej och det skulle sluta med att min lilla Zera skulle bli våldtagen av Tyson typ.

Men sen så finns det folk som man har kännt i några år typ R. jag hör alltid av mig till henne men när ska hon höra av sig till mig? Jag ringde till henne vid nästan alla stora helger under det senaste året, och på hennes födelsedag. Men vad gör hon? Nej hon kan inte ens säga när jag har ringt  "God Jul/ Gott nytt år" osv. Eller ringa på ens födelsedag? Nej det har hon nog aldrig gjort.
Varför fortsätter man att höra av sig för? Tror man att hon kommer ändra sig? Det kommer hon ju inte göra. jag är så jävla less på alla människor som bara tar och tar.



Livet är som en musfälla, ibörjan verkar det lockande sen fan märker du att du är fast i skiten och att du kommer att dö i slutet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback