Fick ett klagomål om att jag inte uppdaterat...

Förlåt Kim eru nöjd nu? =P

Anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag vet inte vad jag ska skriva om...
JObbet knallar och går trivs hur bra som helst. Arbetskamraterna är hur sköna som helst, men det finns ju vissa undantag. Typ Lillgammal, skägget, och han Chilenaren-som-jag-inte-vet-vad-han-heter. Men nu vet jag iaf vad han snygga heter, Han heter Per och är 18år varför så liten för? Haha....
Ska iaf med honom någon dag nästa vecka då han har match haha han ville att jag skulle följa med hahaha...
Och efter som att jag är så snäll så kan jag offra lite av min dyrbara fritid åt honom.

Ikväll blire utgång ala Terassen i kungsängen, men det blir nycktert för min del då jag är pank typ... Men micke fyller ju 26år så man måste ju med ut haha förra året vara kaos alla var helt dyng. Annars händer det inte så mkt ska förhoppnigs vis färga håret på tisdag eller onsdag beror på Aiica...

Jo juste, mamma och pappa har förstört min rök plats med att ställa massa gamla möbler där som ska slängas. Då vi håller på att renovera om i vardags rummet -suck - Så nu får jag sitta på gamla bokhyllor osv när jag ska röka....


Men men skriver kanske lite igen senare...

image72
Känner du igen denna saten Kimmie?
Det är Gervides Calle ringer det några klockor?
Han jobbiga jävlen som jag fick rida till blä, fy fan hahah


Kommentarer
Postat av: amanda

hej, hur får man en låt på sin blogg sida? tacksam för svar :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback