En tripp till VH

Okej går dags kvällen spenderades hemma hos Jimmy, Var ganska slappt, låg i soffan och kollade på film, inte för jag kommer ihåg vilka det var haha, eller jo den ena filmen var White Chick. Riktigt rolig film =)

Sen idag vaknade vi runt 11, skulle gått upp då men det gick ju inte blev att ligga kvar i sängen och mysa lite tills klockan var halv 12 och vi gick upp och fixade oss, för att åka vidare. Jimmy skulle till sin syster som bor i Västehaninge och jag bestämde mig för att åka ut till Berga och hälsa på.

På Berga var allt som vanligt typ, förutom att trav Sara inte var där då hon var ute på Valla med elever och hade lektion...

Vid 14:22 tog jag bussen till tåget igen och vem hoppade inte på bussen och inte Lisa. Var välldigt kul att se henne då jag inte träffat henne sen i april typ. Jag hade ju planer på att dra hem men icke! Jag följde med Lisa in till stan och letade vinter jacka. Blev en Canada Goose jacka, en brun skit snygg färg btw.

Sen efter att vi sprungit runt i hela stan för att hitta rätt modell och färg osv. så betsämde vi oss eller jag bestämde att vi skulle dra förbi Kickis och ta en öl. Blev en Kickis öl för mig och en Baccardi Brezzer för Lisa. Runt 17:20 drog vi oss vidare mot pendeln då jag var tvungen att åka hem och Lisa skulle möta upp Emil.

Hoppade på tåget hem och ja nu sitter jag här och har allmänt tråkigt.

Ska iväg och prvo jobba för ett företag imorgon hoppas det går bra. Behöver verkligen ett jobb.
Om någon vet något ställe som behöver ny personal osv. så säg till. =)

Juste på pendeln in till stan så dumpade jag min RedBull burk på golvet, tänkte kasta den när vi gick av i stan men det gick ju inte, nej för då kommer det en så där tattare och tigger pengar och frågar om hon kan få burken, visst kan hon det tänkte jag så slipper jag ju kasta den och gav henne burken. Men vad gör kvinnan hon tar och dricker upp de sista dropparna som finns i burken. Visst att man lkan vara fattig osv men hur vidrigt är inte det. Både jag och Lisa ville bara spy typ fy fan va äkligt.

Jaj kommer kanske ett till inlägg senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback