Bakis skakis...

Ja en vän sa en man bäddar får man ligga till mig nyss. Men jag vill ju bara bädda inte ligga...

Jo men Micke fylde ju 26år igår.... Så det blev utgång ala Terassen...Var ganska så lungt i början, drak nåra öl och snackade skit, frammåt 11 så kom Stjärna med Pojkvän. Då började festen haha fan va den bruden är underbar...
Dansade och drack lite mer, sen helt pöltsligt kommer Kaliina med Andreas och Ronnie... Och det var ju kul å se dom =)
Fan vad kort det här blir men jag kommer inte ihåg så mkt haha... Senare ser jag Mr.Big och Sasha fan va kul å se dom, spriten flödade och det snöade oxå. Det var niice. När klockan var 3 så skulle dom köra hem mig men vi drog först till Solna och festade vidare haha sen körde dom hem mig.

Minnet är dåligt men jag mår som jag förtjänar...


Sen så vill jag be om ursäkt till Angiie och Micke jag betede mig som en fitta i slutet av kvällen FÖRLÅT.

Kommentarer
Postat av: Angiie

Gjorde du ? det kommer inte jag ihåg iaf :D hahahahha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback