1½ vecka på nya jobbet av klarat...

Jag förstår mig inte på alla dessa gammla kärringar som färgar håret men sparar en tuss i pannan ofärgat, tror dom verkligen att det är snyggt?! Det ser ju skit fult ut allt eller inget säger jag bara...

Eller alla tattare som sprayar på sig parfym så det räcker till halva sverige, Hallå? Det finns folk som är alergiska mot starka dofter, jag tillexempel.

Men men Jag pallar inte skriva så mkt.



Trivs som fisken i vattnet på nya jobebt, har så jävla kul och bra går det också. Finns många roliga människor, Madde, Nico, Below, Sirwan, Ahmed, Chrille, Fathima, Per (han snygga som jag inte visste namnet på), Tony m.fl. Sen finns det ju dom som man börjar fundera lite över typ Lillgammal, som heter typ Grisenhjälm eller nått annat konstigt i efternamn och han var tvungen att nämna att det kommer från tyskland och togs till Sverige typ på 1600 talet, Och? Vem fan bryr sig om hans fåniga efternamn... 

och Andre våran Sk. säljcoach han är ju helt jävla körd i huvet, tror han att han har en bra teknik att få oss på bra humör och sälja mer om han bara skriker och gormar hela tiden, han drar ner stämmningen på hela jobbet, när han slutar vid 18:00 varje dag då är alla så mkt mer avslappnade än när han är i närheten. 

Hade föresten massa nykomlingar på jobbet igår fick leka kunnig och sitta med 2st som skulle lyssna på mig när jag ringde runt. Dock så gick det inge bra just då men va fan man kan ju inte alltid ha flyt eller kan man?

Satt även med Peter vår nya säljcoach för han skulle lyssna lite och jag orkade inte vara seriös när en telefonsvarare gick igång så jag ba "Jag hej Leif det är Månstråle, du kan ju ringa mig du har ju mitt nummer Leif Puss puss" haha fan va Peter å jag garvade när jag var klar haha Nej vi får inte göra så men jag ar tvungen hahaha...



Och för informationens skull så suger det att vara olyckligt kär...

image77
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback