Det är för mycket nu...

förlåt men nu ger jag upp...

image10

Kommentarer
Postat av: Nanna

jag lovar dig att du inte ens är i närheten av samma problem som jag är.

Postat av: Pumis

Var inte så säker på det... Det finns mkt som inte många vet om mitt liv.

2007-03-25 @ 15:50:47
Postat av: Nanna

jag kan börja du.
hästen jag älskat i 8 år utav mitt liv ska nu få möta evigheten utan mig.
jag har en hund som jag måste sälja för jag är allergisk emot han.
jag har inget jobb, inga pengar, räkningar och skulder.
michis beskyller mig för att haft sönder hennes häst med flit.
jag vet inte om jag vill köpa Dis för jag vill nog hellre plugga, vilket resulterar i att jag förlorar både Graffe o Dis på en gång.
ska jag fortsätta ?

2007-03-25 @ 22:21:43
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
Postat av: Pumis

Nej du behöver inte fortsätta det var inte så stora problem du har. Kom tillbaka när du har RIKTIGA problem.

2007-03-26 @ 23:18:05
Postat av: Anonym

Det sista man vill höra när man mår skit är hur dåligt nån annan mår, så stfu "Nanna"
hoppas du har det bättre nu iaf tjejen ("pumis"), det var ju ett tag sen du skrev det här inlägget =)

2007-09-23 @ 19:59:20
URL: http://flaonblao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback