070315 - Torsdag

Var ute med Kimsan igår, var jätte kul länge sen vi träffades, även fast det skulle vara en lugn kväll så spårade det mesta ut haha... WC... hahaha...

ne men det hela började med att jag åkte in till stan för att möta Kimsan men hon var sen så jag drog före till Kickis. skrev upp mig på lite låtar som jag skulle sjunga och pratade lite med Callis, sen ringde luren då är det Kim som inte vill gå in själv så jag får springa ut och möta henne =) Sjöng lite karaoke och drack lite diverse drycker. Drog upp till Chaplins en snabbis för att hälsa på Sabina trevligt trevligt =) Sen vid 12 skulle kimsan hem men jag bestämde mig för att stanna kvar, LETS GET THIS PARTY STARTED skrek mitt huvud och drycken kom och även fyllan =P

Vid 2 bestämde Johan Magnus Och Nicklas att vi tydligen skulle dra vidare men då dök Johans tjej upp och han skulle inte med längre, hem till Magnus blev det och sen så ja kom jag hem vid 10 imorse.. Ja det var gårdagen idag har jag integjort något bara slappat hela dagen.

Dagens snygging:
image8
Johan Thaman
Sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback