070308 13:57 känslan, hälsan och K

Okej okej ska väll bli lite duktig och göra som farbror doktorn säger eller farbror det är en kärring fan.
Har pratat med läkaren nu dax att visa mina känslor, uttrycka mig i ord inte handlingar osv. Men fan fuck this shit, jag uttrycker mig i ord när jag väl visar hur jag mår. Jag mår inte bra, NEJ jag mår inte bra, varför kan du inte fatta det?! Och några piller kommer inte få mig att må bra heller!

Ljög för C igår, jag kämpar inte alls för att bli frisk, jag har gett upp hoppet det gjorde jag för flera år sen. Minskar och minskar, jag orkar inte kämpa längre. Jag mår inte bra men jag ska lyckas, bara 10 till och då mår jag bra igen. 
K jag kommer till dig igen jag lovar.

image1
Zera min lycka mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback