3e dagen utan cigg

Sitter här framför datan ännu en natt, kan inte sova eller om det är att jag inte vill vet inte men vaken är jag iaf och röksugen som ett aber. Marilyn Manson kommer ut ur högtalarna och det slår mig ännu en gång denna baby boom bland alla tonåringar, vad är detta? Hallå det är inget ballt att skaffa barn, det är en människa som man skaffar ingen chihuahua som man kan sälja när den inte är söt längre. Visst skulle jag bli med barn är chansen liten att jag gör abort MEN folk som är 17år och inte ens gått ut skolan, levt livet, känns på krog livet, inget levt sitt liv helt enkelt dom vet inte vad dom ger sig in i.

Visst jag älskar barn tro mig, jag har alltid velat ha barn tidigt men nu börjar barn skrämma mig, är jag mogen nog för att ha ansvar för en människa? Hur skulle man klara det ekonomiskt? Skulle jag tröttna? Skulle barnet få växa upp med både mamma och pappa? Det finns så många frågor, men svaren kommer inte förns barnen kommer.  Ja barn är skit gulliga, men dom är ingen acessoar, dom är inget som ska vara ?inne? att skaffa, barn ska komma av kärlek mellan två personer som älskar varandra.

Kom och tänka på det där varför jag är vaken, kan det vara för att en viss kille går upp vid 7 och jag vet att jag orkar vara vaken så länge om inte längre, bara för att skicka iväg ett sms? Ja jag beundrar honom, MEN på avstånd haha

Juste har 3nya jobb på G. Hoppas att det löser sig vill verkligen ha alla 3 och jag VET att jag kommer klara det galant =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback