Vad ska man säga

Gaaaaah vilken jävla dag...
Dagen började med att jag missade min arbetsintervju -LYCKAT- fan! Mamma kom hem runt 12 och säger att jag får gå ut med hunden visst gör jag det sen när jag kommer hem och ska tvätta lite så märker jag att tvättmaskinen är trasig så det blir till att leka mekaniker av något slag, men trasig är den fortfarande.

Ikväll ere mkt saker som händer, Mia ska komma hit så ska vi käka lite mat, förfesta lite och senare da till Jakan där Mark har kräftskiva, ska inte vara där nå länge men kan ju åka dit dricka lite sprit å sen dra haha. Sen blire stan och Kickis som gäller =)

Sen vet man aldrig vad som händer =P

Gaaah fatt att ha Angelinas Läppar, Paris Plånbok och Victorias Bröst då skulle jag må bra =)=)



image46image47
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback