Tack Kimmie

Namn - Puma Rebecca Alexandra Grane
Födelsedag - 19:e Februari
Hemstad - Bro
Ögonfärg - Grönblå
Hårfärg - Svart/Cendre - ska bli blondt :p
Längd - 167
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
Värsta ovanor - Jag äter för mycket godis, är alldeles för snäll.. och röker alldeles för mycket
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor idag - Flippflopp
Svagheter - Kyssar i nacken
Mål för året - Leva livet
Mest använda fras på msn - Jo men verkligen
Det första du tänker på när du vaknar - Somna om!
Bästa kännetecken - Snyggast i stan haha
När går du och lägger dig - 04-05 för det mesta..
Mest saknade minnet - Gymnasietiden 
Färg - Rött
Mat - Kebab
Sport - Hästsport
Djur - Hundar
Glass - Piggelin
Godis - Det jag är sugen på
Affär - Allt snyggt
Sallad - Kyckling med Avokado sallad
Skådespelare - Angelina Jolie
Låt - Big girls dont cry
Nummer - 9
Tuggummi - ja tack
Helgdag - Lördag
Årstid - Sommar.
Tandkrämssmak - Colgate total
Radiostation - The Voice
Parfym - Chanel no.5
Doft - Sommar regn
Kroppsdel på motsatta könet - Ådriga Armar


VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - Världsberömd
Hur vill du dö - Dramatiskt så jag får lite publicering i tidningen
Vem av dina vänner är mest lik dig - Sara
Vem är mest högljudd - Det ska tydligen vara jag 
Vem får dig mest att skratta - Sara och Rasa
Vem har du känt längst - Jessica har jag kännt sen vaggan
Vem är blygast - Aoura måste det nog vara
När grät du mest - de 2 första åren på Berga
Bästa känslan - Kärlek
Värsta känslan - Hjälplöshet
Vart vill du bo i framtiden - Playboy mansion i USA
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Operera mina bröst, Ja jag gillar silicon bröst
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag tror jag dör vid 79 pga rökningen men det var det värt.

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Ja.
Blivit dissad - Ja.
Rymt hemifrån - Ja.
Skolkat - Ja, massa gånger
Tänk på självmord - Ja.
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - JA
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - been there, done that, got the t-shirt
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Massor.
Sett en död människa - Ja
Druckit alkohol - Mest hela tiden.
Använt droger - Jo jag har ju det
Ätit sushi - Jag AVSKYR sushi
Varit på scen - Japp
Snattat - Japp
Retats - Ja.
Blivit nerslagen - Jo en gång 


DU
Svär - I varje mening, minst.
Sjunger bra - Du kan kalla mig Idol Puma
Duschar dagligen - Jo 1 till 2ggr
Vill gå på högskola/universitet - Ja tack.
Vill gifta dig - Ja.
Tror på dig själv - Jo jag tror det.
Tycker att du är attraktiv - Ibland, ibland inte.
Kommer överens med dina föräldrar - Ibland
Gillar åska - HATAR ÅSKA!
Spelar något instrument - Nej, men jag vill kunna spela trummor
Äger en ipod - Nej och jag hatar alla som har en förutom jag!
Ber - Nej verkligen inte
Går till kyrkan - Nej, bara om jag verkligen måste
Sover med gosedjur - Snobben har alltid funnits i mitt liv
För dagbok - Bloggen när jag kommer ihåg det
Dansar i regn - Jodå
Sjunger i duschen -  Vem gör inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback