NU VET JAG!

varför nattbussen har så bråttom upp till Råby!!
Busschauffören ska be! hahaha

Igår när jag var på väg hem så råkade jag decka på bussen, vaknade till uppe i Råby, då busschauffören frågar om det okej att han ber, lost som jag var så sa ja att det var okej. Fan jag kunde knappt hålla mig för skratt med den mängden sprit i blodet.

Tillråga på det, så när jag kommer hem så börjar mina gamla döva grannar jobba på sin baksida, med motorsågar å fanhansmormor, lät som fan kunde inte sova.

Bara för att dom han taskig hörsen behöver dom inte förstöra min skönhetssömn som har fina fräscha välfungerade öron, JAG VILL FAKTISKT SOVA!!!


Kräftskivan på Cafet var sjukt kul fy fan.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback