Gravid...

PANIK!!!!

Vad har jag gett mig in på?? Tårarna sprutar och jag frågar mig själv vad jag tänker med egentligen, jag är rädd, sårad förbannad och inte fan är jag lycklig någonstans.
Jag kan inte bli mamma jag kan inte ta hand om mig själv sa P idag. Jag tror att han har rätt, kolla på mig och mitt trasiga liv.

Jag är rädd jävligt rädd, jag har aldrig kännt så här förut.
Fredriks ord satte djupa spår i mig, tror han att jag hade planerat en "göra barn kupp" mot honom eller??!! Fan det är inget enkelt beslut jag har valt och jag börjar tvivla på om jag har valt det rätta.

Ensam, gravid och rädd, jag vill bara skrika rakt ut!!!


Du har sårat mig mer än du tycks förstå Fredrik...


Kommentarer
Postat av: Angiie

Pfft.. kan inte ta hand om dig själv ? det kan väl inte jag heller *ASg* men jag kan ta hand om två hundar, tre miljoner fiskar som inte ens är mina osv osv osv :p okej, en hund är inte som ett barn, men det är JÄVLIGT nära. tänk inte på den vanliga normens barnuppfostring, tänk på din egen.. vi behöver inte vara som alla andra =) Och är det liv trasigt, så är det kanske det här som gör det helt igen ?

Postat av: Angiie

"Är ditt liv".. menade jag såklart ;) hmm.. måste lägga till lite mera!
Man växer så oerhört mycket som gravid, mognar och lugnar ner sig.. kanske precis vad du behöver ? Jag skulle iaf vara glad om du var MIN mamma =) du är ju världens tuffaste ju! vem har sagt att man måste kunna allt lixom!

2007-08-07 @ 10:13:03
URL: http://www.nogg.se/angiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback